H

Laurea-ammattikorkeakoulun opiskelijakunta

Hallinnon opiskelijaedustajien tietojärjestelmä

Opiskelijaedustajaksi uuden verkko-oppimisalustan hankinnan ohjausryhmäänmuokattu 16.4.2019 klo 14.48

Toimielin

Learning management system -ohjausryhmä

Haetaan

yhtä varsinaista jäsentä, ei yhtäkään varajäsentä

Haun avaamispäivämäärä

16.11.2018

Hakuaika

16.11.2018 - 28.11.2018

Toimikausi

1.12.2018 - 31.1.2020

Päätöksenteon paikka ja ajankohta

Hallituksen kokous 29.11.2018

Haetaan yhtä (1) opiskelijaedustajaa Learning management system -ohjausryhmään. Kausi alkaa joulukuussa 2018 ja päättyy viimeistään tammikuussa 2020. Haku avautuu 16.11.2018 ja päättyy 28. päivä klo 23.59. Hakemista varten sinun tulee kirjautua Halloped-fi -sivustolle. Tämän jälkeen pääset hakusivulle haun otsikkoa napsauttamalla.

Ohjausryhmän tehtävänä on koordinoida uuden verkko-oppimisalustan hankintaa ja käyttöönottoa Laureassa. Tällä hetkellä Laureassa on käytössä Optima - verkkoalustalla toimiva oppimistila. Ohjausryhmän työskentely keskittyy uuden hankinnan läpiviemiseen ja tehtävänkuva täsmentyy ensimmäisessä kokouksessa. Ohjausryhmä kokoustaa noin kerran kuussa.

Opiskelijaedustajalta toivotaan kiinnostusta verkossa tapahtuvaan oppimiseen ja pedagogiikkaan, sähköisten järjestelmien kehittämiseen ja hankintojen tekemiseen. Lisäksi hakemuksesta tulee käydä ilmi opiskelijan arvioitu valmistumisaika.

Mikäli olet kiinnostunut toimimaan tutkintolautakunnan jäsenenä tai varajäsenenä, jätä hakemus halloped.fi–palvelussa. Halloped.fi-palveluun kirjaudutaan sivuston oikeasta ylälaidasta Haka kirjautumisjärjestelmän kautta Laurean tunnuksilla. Hakemuksen jättämistä varten pitää aina kirjautua halloped.fi-sivustolle.

Lisätietoja Ainomaija Rajoo 044 287 7154, ainomaija.rajoo@laureamko.fi